M-11.25

hellu, nu är jag äntligen tillbaka efter bloggpaus och sjukdom! :D
så nu hoppas vi på dubbelt så mkt uppdatering fram över.

Idag klev jag upp 20 över 10, gick direkt och åt frukost och nu sitter jag här, dagens planer är att antingen att hitta på ngt med ngr kompisar annars blir det att åka in till borlänge och gå på kupolen.
För ännu mer bloggning tänkte faktiskt jag oxå börja med en sån här :

Dag 1: Facebook profil bild.
Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Min klädstil.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal & ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profil bild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek
Dag 16: En bild som alltid får mig att le.

så jag börjar ikväll.
nej nu ska jag titta runt lite mer och hoppas på att emma snart vaknar och loggar in så att vi kan bestämma vad som ska hittas på idag, hörs senare PUSS 


saknar kvällen! ♥



Kommentarer
Postat av: saga

sorry, förstår bilden helt xd

kvällen måste göras om ! ingen fråga om saken <3

2011-04-10 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback