M-23.10


Hejsan och förlåt för att jag varken skrev igår lr tidigare igår, men igår var det en väldigt jobbigt dag i skolan plus att jag hade feber när jag kom hem...
Idag har jag vart en sväng till mormor och morfar och sagt glad påsk och pratat lite. Sen kom emma ner hit och vi myste runt på fg och byn, riktigt trevligt! Just nu sitter jag och försöker att inte öppna mitt påskägg jag fick av katta & anders, muuuums! Vet inte vrf jag tvingar mig själv att inte öppna de ^^
Nej nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig och läsa lr ngt, mina ögon faller snart ihop.
Vi får se hur mkt bloggning det blir imorgon för min del, min syster från stockholm kommer nämnligen hit så ska försöka vara lite social med henne när hon ändå kommer hit (: Så hörs kanske imon, PUSSPÅRUMPEN!
ps. tycker ni ska lägga märke till min fina kyckling ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback