E -00.01

Hade helt glömt bort att jag skulle HISSA & DISSA idag.. så nu har jag gjort ett tidinställt inlägg tills imorgon, så det kommer upp någongång på dagen! :)

Iallafall så när jag städade rummet så plockade jag ihop allt på mitt sminkbord och slängde,sorterade lite saker.. så nu är det fint! :)
Sen dammsög jag, plockade kläder, tvättade speglarna osv. osv.
På söndag byter jag sängkläder så jag kan sova.
Sen när jag hade fixat klart på rummet gick jag ner och tog en skön dusch!

Och nu tänkte jag gå ner och kolla på film eller något. Annars går jag och borstar tänderna och sen lägger jag mig och smsar eller något.
Är faktiskt ganska trött så det är väl bra igentligen? Godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback