E -00.50

Dålig bloggning idag, jagvet! Men vi har faktiskt sommarlov & det är bara några dagar kvar nu eller 2veckor ungefär men ändå? Man måste ju passa på att vara ute!

Jag och mamma låg nere vid vattnet ett tag sen kom Maddis & Carola så vi pratade lite med dom ett tag, sen gick vi hem och åt och dom stannade kvar.
När vi hade ätit en jätte god middag gick jag ner och fångade Falki (eftersom min moster tagit dom andra före och badade dom i ån) fick tag i honom direkt sen badade jag med honom, myyyyysigt!
Gick upp med honom i stallet där dom andra väntade sen satt jag,Ida,Anders,Felix,mamma & pappa där uppe och pratade osv.
Sen stannade vi vid morfars gård och klippte gräset och fixade för han är inte hemma. Sen gick vi hem till oss och bytte om till badkläder,hämtade handdukar. Sen gick vi ner till vattnet och badade allihopa! Hur skönt som helst var det :) Och jag skar upp mig på en sten också... typiskt!
Sen gick vi hem hit och åt jordgubbar med grädde och spelade kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback