E -00.51

Känner knappt igen mig själv..
Vet inte vad det är mig, känner inte igen mig själv. Tomatröda ögon? Varför?
Om jag mår såhär imorgon blir det ingen bra dag... ska nämligen på trav imorgon och sen ska vi åka och sova i Leksand hos min gammel farmor och gammel farfar.
Hoppas dethär blir bättre, det är varken roligt för mig och för er bloggläsare som inte får någon uppdatering... nästan ingen alls.

Ska ta och lägga mig i sängen istället, har inget att göra här ändå.
Ska fortsätta med en vän som inte heller mår så bra.
Men sov så gott ni som inte redan gör det så hör jag av mig så fort jag kan imorgon.
Får se om jag ska upp 9 imorgon eftersom hovslagaren kommer då någongång.. eller om mamma är snäll och låter mig sova.

Har förtillfället ingen röst heller, har så jäkla ont i halsen och i huvudet.



Kommentarer
Postat av: Linda

Emma, du vet alltid vart du har mig någonstans .

du ska inte må dåligt , okej ?

loveu<3

2011-08-06 @ 10:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback