E -11.28


Eller har varit vaken länge och sovit inge länge alls.
Somnade inte förens halv 3 inatt och vaknade runt 7 och sen somnade jag om till 8 av att pappa väckte mig, gick ner och åt frukost sen klädde jag på mig och la mig i soffan sen kom mamma och kusin. Så jag gick med vagnen så han skulle somna sen gick vi till stallet och kollade när Falki fick skor. Sen borstade jag min prins i boxen medans Vicky stog på gången. Och är klockan va 10.50 gick jag och mamma hem.

Nu ska jag ta en dusch,packa kläder,göra te tills vi åker i bilen för har så grymt ont i halsen!
Sen ska vi åka iväg på trav klockan 1 och det slutade runt 5-6ikväll och då åker vi somsagt direkt till Leksand och stannar där tills imorgon någongång! Och därav ingen bloggning från mig förns imorgon. Så nu hoppas vi att Mickan får lite tid över till datorn för hennes syster är där och hälsar på.
Annars får ni stå ut så hörs vi imorgon! ♥


Öppna din dörr och säg att du vill ha mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback