E -13.03


Kvällen igår började med att jag gick ner och kollade när dom andra fiskade kräftor i 10min sen skulle vi käka och efter det runt 20.00 så gick jag bort till Kvarna där Becci & Panna va och stannade kvar där eller jag va med dom tills 22.30 ungefär. Och det var hur kul som, helst att träffa dom :) Vi skrattade åt allt vissa stunder iallafall hemma hos Becci haha. Saknat dom !

Sen när jag kom hem gick jag och mamma till en mark där mina släktingar var :) Satt där och myste framför elden till 00.15 sen gick vi hem och duschade,drack te och la oss i varsinn soffa och kollade på tv för det var så kallt ute. Och 02.00 gick vi och la oss.
Kvällen igår var trevlig men det hände en sak jag blev besviken av, men det tänker jag inte ta upp här på bloggen för det är för personligt säger vi.

Idag vaknade jag halv 12 gick ner och åt frukost och kollade på tv tills nyss.
Och när jag skulle lämna disk i diskhon(stavning) så var det levande kräftor där i :o Snacka om att jag flög till haha... usch!
Nu ska jag kolla bloggar sen gå ut i solen, är inte ett moln på himlen men de är inte varmt. suckk.
Märks att sommaren är slut, men jag saknar den redan!

4dåliga bilder från inatt






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback