E -13.44


Och nej. Jag har inte sovit tills nu haha! Vaknade runt halv 12 faktiskt så jag gick ner och gjorde iordning en skål med flingor och la mig framför tvn. Sen gick jag ut en stund men det är ganska molnigt nu så jag orkar inte ligga ute och frysa... hehe.
Så kan lika gärna berätta om gårdagen/natten...

Mamma körde mig & Mickan till Rättvik runt 18.00 igår och vi kom dit 19.35 tror jag. Det var sån jäklans bilkö, men hade väl roligt ändå haha. Och när mamma hade släppt av oss gick vi runt och kollade lite. Sen efter några timmar när vi skulle gå till karusellerna (a' så träffade vi Manlika,Hanna & några till så Manlika följde med oss till karusellerna och Hanna stog och pratade med dom andra.
Och då skulle vi åka flygandemattan men Manlika hade inga pengar så hon skulle låna av Mickan, men Manlika ville inte och då såg han de som styr karusellen (konstigt det lät) så han lät Manlika åka gratis! Sjukt snällt måste jag säga :)

Sen gick vi och åt eller vi stog i Sibyllakön i 40min ungefär.. och när vi hade fått våra pommes så gick vi ner till långbryggan för Manlika skulle hem. Då va klockan runt 11. Så jag och Mickan stannade kvar där med Julia,Ida,David,Tobbe,Oscar,Jeanette,Albin,Markus,Alex,Marcus och några fler.. stog där och pratade ett bra tag sen ringde mamma runt 12 och frågade om hon skulle hämta oss runt 1 och vi ba: aa för va trött och alla andra skulle hem typ så..
Vi följde med Ida och Julia en bit sen följde dom andra med mig & Mickan en bit.

Och när jag kom hem duschade jag,gjorde te och la mig i sängen och smsade. Dock somnade jag när jag smsade och hade hann klicka på ''skicka'' haha ;)


Saknar Gotland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback