E -14.30

Jag har faktiskt tänkt på en sak.
Jag har förbättrat mitt självförtroende denhär sommaren!
Förra sommaren så hade jag aldrig linne,shorts osv. Jag hade en kofta,mjukisbyxor eller något annat varmt. För jag vågade inte visa hur jag såg ut, jag skämdes för mig själv.
Jag badade nästan aldrig, jag badade några gånger i tansen. Högst 4gånger på hela sommaren, men jag badade hemma med mina närmaste vänner. När vi va vid tansen skyllde jag oftast på saker typ ''jag har jätte ont i magen. Jag är försyld så jag kan inte bada''

Förra året, jag hade kofta,mjukisar och linne när det var stekhett:


Och den här sommaren så har jag nästan bara haft shorts,linne,t-shirt.
Och jag har badat nästan varje dag i tansen!
Det känns som jag besegrat mitt förra jag. Visst jag tycker inte om min kropp oftast,jag kan klaga hur mycket som helst! MEN jag har vågat visa mig mycketmycket mer än vad jag gjorde förra året!
Den här sommaren:


Jag är faktiskt stolt om man kan säga så. Liksom jag är jag, det är inget jag kan ändra på!
Klaga på dig själv när du är ensam om du måste och sen när du går ut så var nöjd med dig själv! Det är ingen som sagt vad som är snyggt och fult igentligen?
Vem har sagt att det är snyggt att vara för smal,större eller normal?
Vem har sagt att det är snyggt att ha stora eller små bröst?
Vem har sagt att det är snyggt att vara lång eller kort?
Alla är olika! Och alla har något eget exta! Var nöjd med dig själv.



Kommentarer
Postat av: Linda

emma , du är alltid vacker .

2011-08-13 @ 16:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback