E -15.45

Hejsan!
Sov hur skönt som helst inatt, det var länge sen! Kunde lika gärna kunna ligga kvar där hela dagen.. men min moster väckte mig vid 11 så jag gick ner och åt frukost & sen letade jag lite kläder.. och runt 12 åkte mamma,Ida & jag mot gbo för att hämta min mormor & min andra moster sen åkte vi iväg och kollade på en häst som är syskon med en av våra hästar.

Och vi kom väl hem för en timme sen kanske och sen dess har jag filat & klippt naglarna så dom är rätt så bra nu faktiskt :) Sen har jag kollat på tv och ätit.
Senare eller snart så ska jag och Ida kanske rida lite med Falki & Hervar :) Hoppas inte någon nagel går av bara haha.... får hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback