E -17.16

Hej!
Runt halv 3 drog jag mig upp ur soffan och åkte till min låtsas kusin som fyller 8år idag, grattis Fanny! ♥ Och har varit där sen nyss.
Det var väl mysigt och vi fick massa gott fika. Men jag va bara allmänt sur och irriterad inom mig.. har ont i huvudet,halsen..rättare sagt hela kroppen, är sur för lite saker och besviken. Åh.

Ska ta och dra upp till stallet snart och försöka bli på bättre humör genom att ta en ridtur med moster och hästarna! Kommer nog bli mysigt.
Men jag skriver någongång ikväll, jag har verkligen ingen lust just nu.
Och föresten blir det inte Rättvik ikväll vad jag vet... ÅH!

Tog dom idag med mobilkamera. Osminkad...



Kommentarer
Postat av: Linda

emma, du vet alltid vart du har mig ! <3

2011-08-05 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback