E -17.34


Kom hem från Gbo alldeles nyss! Jag och Mickan drog ner till fg en stund efter skolan och köpte lite glass,spelade kort & kollade på tv.
Men nu är jag hemma. Skönt för är ganska så trött faktiskt.

Skoldagen idag var väldigt seg.. och alla va väl trötta tror jag. Men har ändå haft hur kul som helst och träffat några kompisar
Tycker att det är sjukt jobbigt att börja ha vanliga lektioner redan efter andra dagen.. annars brukade man ju ha det lite chill någon dag sen börja jobba. Menmen...
Bytte till överskåp idag också föresten! Hade överskåp i början av 7an för jag fick min bror's gamla skåp men bytte så jag kom upp till Mickan & Becci och då fick jag underskåp. Vilket var jobbigt.. men nu har jag och Mickan bytt till överskåp.

Nu ska jag snart käka korv med bröd sen ut och dammsuga husvagnen för vi ska ut på en trip (säger man så?) fredag,lördag,söndag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback