E -18.11


Skolan idag var väl helt okej.. men för det mesta tråkig haha.
Efter skolan åkte jag med Mickan hem och vi satt och prata lite, åt nektariner och sen gick vi ner till fg och kollade läget lite ;) Spelade kort och Mickan ''stretchade (stavning)'' mig eller vad man ska säga för jag har sån jääääädra träningsvärk! Gör ont i magen när jag skrattar och det gör jätte ont i benen när jag går eller ska sätta/resa mig haha.. snacka om otränad tjej här?
Iallafall.. så åkte jag hem runt 5 och har inte gjort så mycket sen dess.

Och just nu håller jag på att måla naglarna för jag tog av mina gelénaglar idag.. så nu blir det lite fransk manikyr och sen blir det nog duschen!
Kanske ska ut och springa lite ? Vi får se hur jag gör :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback