E -20.11


Just nu så mår jag faktiskt bättre igen, verkar som det kommer och går lite sådär.
Får väl se om jag blir helt frisk tills imorgon för då är det kräftfiske! :)

Idag har jag iallafall bara legat och kollat på tv, som alla dom andra senaste dagarna! Kommit massa kusiner och när dom ena har gått kommer dom andra haha.
Men sen på eftermiddagen så åkte jag med min morbror & kusin Albin tll icamaxi och då köpte jag en B&J Half baked med mig hem. Så åt någon tugga på den (säger man tugga haha?) sen lämnade jag den i frysen för ska spara den tills ikväll/natt tänkte jag. hihi.
Nu ska jag väl sitta här ett tag sen gå och kolla om vi ska äta eller något.
PUSS

Min goding jag köpte idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback