E -20.50

Hejsan!
Har nyss tagit en snabbdusch och ätit lite.
Och just nu så sitter jag och laddar in outfit bilder eftersom det va ett tag sen nu. Så dom kommer väl in efter dethär inlägget.

Idag efter skolan så satt jag mig och vänta på taxin, men det slutade med att jag fick en sten i benet av Oscar (han skulle kasta på David men den kom på mig) så kunde inte resa mig upp. Och då tog dom bussen till korset, eller jag och David stanna vid skolan ett tag och sen kom Markus & Julia en stund. Sen ''haltade'' jag och David iväg till korset och påvägen dit så kom Jeanette. Så vi tre drog dit och träffade Oscar och Felix sen kom Julia & Markus igen för Julia hade klippt sig.
Sen satt vi väl där några timmar. Och alla drog hem runt -5-6tiden så jag,Felix & David tog bussen hem 18.15 och då åkte jag direkt till Mickan och lämnade bröd sen hemkunskapen idag sen kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem åt jag.

Men nu ska jag kolla bloggar,lägga upp outfit och sen sova tror jag. Va så sjukt skönt att lägga sig i tid igår! Men va ändå jätte trött idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback