E -21.24

Har nyss duschat lite snabbt. Och ätit lite kantarellpaj (?) Haha.
Nu ska jag väl typ snart lägga mig eller kanske först leta fram något tills imorgon för då är det skolfoto och jag har verkligen ingenting att ha känns det som!

Och i bilen ner till Avesta somnade jag 2gånger.. fan va trött jag va!
Sen bytte jag bil och åkte vidare ner på stan och provade klänning med faster och kusin :)
Hon ska ju gifta sig i helgen och jag ska vara tärna ;)
Kommer nog bli sjukt roligt för blir fest efter hela natten sen bada i deras pool ( dom har en riktig pool, fatta avendsjuk jag är!!!!!!)

Nej men nu ska jag lyssna på musik,leta kläder,platta håret.
Skriver mer sen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback