E -21.24

Har legat och kollat på film hela kvällen ungefär därför ingen bloggning.
Och just nu sitter jag och pratar med Manlika! :) Blev inget sova över för jag & Julia kunde inte och jag orkade även inte ,är för trött!

Gick på stan själv idag medans bror gick själv haha... och mamma satt i bilen och väntade för hon va sjuk så hon orkade inte :) Träffade Linda på stan en snabbis också, ily ♥
Köpte iallafall ett par jeans & en ny väska! Och när jag flyttade över saker från min gamla väska till min nya så hittade jag 242kr ! Fatta glad jag blev haha ;)
Men nu tänkte jag att jag skulle lägga in dagens outfit och sen dagens shopping.
Så hörs snart igen :)

random




Kommentarer
Postat av: Linda

& ily2 <33

vakraste flickan på jorden !

2011-08-21 @ 07:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback