E -21.47


Har precis kommit ut ur duschen! Vilket var as skönt, ren och fräsch igen. Men har inte vågat mig på att borsta ut håret än..eftersom det va tätt tupperat i hårbotten och massa hårspray!


Kan också säga att det var hur kul som helst igår!
Åkte ju somsagt till frisören runt 10 sen klockan 1 fotograferades vi  ute vid någon herrgård och det tog ungefär en timme. Sen hem och fixa lite saker. Och sen åkte vi till kyrkan och där inne lyssnade vi på prästen osv.osv. och även två solosånger. Och jääääklar vilka röster dom hade ,sjukt bra!
Och när det var klart därinne så fotograferades vi av alla utanför.

Sen åkte vi hem en stund sen vidare på själva ''festen'' och det va också jätte kul med god mat. Tre rätters var det och allt va jätte gott!
Kom dit ett band också som spelade massa låtar till klockan 02.00. Och dom va jätte duktiga.
Sen kom vi i säng runt 04.00 imorse :)

Och idag har vi städat i Bygdegården, där festen var! Och städade typ hela dagen.
Sen åkte vi hem till min faster och fikade lite och sen åkte vi hem runt 5-tiden. Sov typ mer än halva vägen för va så trött. Och när vi kom hem så städade jag ur husvagen,tvättade och eldade!
Sen började jag ladda in bilderna och städade rummet. Men nu är det bara att byta sängkläder och dammsuga, så ska ta och göra det nu.
Skriver lite senare :)
Från igår:



Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va vackeeeer <3

2011-08-29 @ 07:46:15
Postat av: maria

Håller med Linda. Så himla fin du är ;) <3

2011-08-30 @ 19:33:55
URL: http://mariasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback