E -22.36


Nu sitter jag här och lyssnar på lite skön musik. Har nyss målat naglarna, fransk manikyr blev det.. men är inte så värst bra på det så ja.. haha.

Sitter också och smsar med Mickan & Johan undertiden!
Nu snart ska jag leta lite kläder tills imorgon så jag slipper stå framför garderoben nästan hela morgonen som det brukar bli ....haha.
Sen ska jag platta håret lite. Sen försöka lägga mig i skaplig tid. Är faktiskt ganska trött!
Men jag kanske skriver en mobilblogg imorgon i skolan annars hemma hos Mickan ,för jag tror jag följer med henne hem imorgon eftersom vi ska på bio på kvällen och se '' Jag saknar dig '' :)
 
Nej nu ska jag börja med att leta kläder så jag blir klar någongång!
Godnatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback