E -23.32


Förlåt att vi inte uppdaterat något idag men har gjort andra saker.
Iallafall så var det mysigt där i Orsa men jag hade feber,mådde skit osv. så var väl ganska tråkig skulle jag tro haha.. men är hemma nu iallafall.

Jag vaknade brevid Mickan uppe i en våningssäng (Saga sov under) typ 11 eller något men jag låg kvar till 12 ungefär för jag mådde inte alls bra. Sen släpade jag mig ner från sängen, drog på mig kläder och gick och la mig i soffan där Mickan & Saga va och kollade på tv sen spelade vi kort en stund. Och vid 2 åt vi frukost/lunch sen la vi oss och kollade på film. Sen någon timme efter så gick allihopa till något café och åt en våffla. Goda var dom men jag hade så jäkla ont i huvudet så jag mådde mest illa av att se mat, men pressade mig i den.
Och när vi hade ätit så gick jag,Saga och Mickan hem för jag mådde så dåligt och dom andra promenerade lite. Och när vi kom till stugan igen la jag mig och kolla på tv med kudde,täcke och Saga o Mickan spelade kort (jag orkade inte spela)

Sen åkte jag hem runt 18.00. Och påvägen hem stannade vi på donken. Tryckte ner en hamburgare och läsk sen mådde jag illa igen.
Efter allt som hänt kan jag inte äta känns de som..
Iallafall så kom jag hem runt 20.00 och tog en dusch sen har jag kollat lite på fb.
Ska nog snart lägga mig tror jag men skriver innan. Puss hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback