E -23.40


Idag känner jag att jag har varit duktig och gjort nytta :)
När vi hade ätit osv. så gick vi upp till stallet med alla hästarna så dom fick vila lite. Och då städade vi i stallet och körde iväg massa skrot till tippen,klippte gräset,drog ris.
Sen gick vi hem efter 2timmar och städade i garaget i 1½ timme och sen gick jag upp till stallet igen och då drog vi ut på en ridtur. Eller jag red på Falki och Ida gick med Hervar brevid. Sen red jag handhäst en bit, vilket var hur kul som helst! :)

Kom hem runt 22.00 och då käkade jag kebab sen tog jag en lång varm dusch & rakade benen.
Nu sitter jag och dricker te och pratar på skype, eller jag lyssnar mest på dom andra för har ont i halsen så kan typ inte prata haha... men skit samma :)
Hör av mig senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback