M-20.39

vet att jag inte bloggat på länge, haft en massa annat för mig.. Och nu när man äntligen är hemma och har tid att blogga är man inte sjuk då?! helvetes.... har typ feber, skitont i halsen och halvt huvudvärk urk!
känns ju sådär lagomt kul med mindre än 1 vecka kvar tills man fyller år, min förkylning har nämligen vandrat fram och tillbaka i 3 veckor nu tror jag, så är lite orolig över att den kommer förstöra min födelsedag också.. Får hoppas på de bästa!
Idag vaknade man nångång vid tio tror jag, av att "utryckningssignalen" nere på brandstationen börja tjuta. Tror fan att den väckte hela byn! Jag & syrran klev väl upp och käka lite frulle, innan vi gjorde oss i ordning för att åka till borlänge. Blev även att brorsan följde med (: Fick i alla fall med mig ett linne från New Yorker, bild kommer senare när jag är piggare! Sen åkte vi till någon park där dom hade någon thaifest av något slag där vi gick runt och kikade lite. Åkte hem vid 6 för jag var så febrig och alldeles hängig. Har väl ätit för en stund sen & nu sitter jag här själv på mitt rum eftersom att syrran drog ut på krogen med en kompis. Ska väl kurera mig själv med halstabletter,te,godis och film inlindad i mitt varma och mysiga täcke. Få se om de är någon rolig på skype annars drar jag igång en film. Hoppas bara att de är någon social på sms medans man tittat på filmen, hehe 
Får väl se om jag orkar slänga in något mer inlägg senare, annars hös vi när jag mår bättre! hugs ♥

sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk ω


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback