M-22.30


Blev inte att jag skrev något mer igår, först när Manlika, Saga & Anna hade kommit satt vi och chilla en stund innan vi gick upp till bussen för att Anna skulle åka hem. Efter de drog först hem till saga och sen vidare ner till tempo där vi köpte kakor, chips & cola (y Sen gick vi hem till saga för att äta, hon packade och så. Sen hem till mig, satt på mitt rum och dampa till 20 över elva när vi traska ut i mörkret och hem till saga för att göra ansiktsmask. Mysigt vare, gick väl från henne vid tolv tror jag. Tillbaka hem till mig där vi bäddade och gjorde iordning i gästrummet där vi sov.
Vi gick upp runt tolv idag, åt, sen packade saga sina saker och gick hem. Medans jag gick och duscha och manlika satt vid min dator. Följde med Manlika upp till bussen och väntade där med henne tills den hade kommit sen gick jag hem och fixade lite, satt vid datan en liten stund innan alla gäster började komma. Så kvällen har varit spenderad till att fira mig, en gång till. Har även hunnit med att packa de mesta, åker ju till Orsa imon & då följer även saga med, somsagt... Får se om de är någon som har en dator med sig annars kommer bloggningen från min sida vara usel, igen.  Men nu ska jag fortsätta prata med Saga sen kanske kolla på någon film innan jag går och lägger mig. Åker halv elva imorgon ungefär så får se om jag hinner slänga in ett inlägg innan. Annars hörs vi  på söndag när vi kommit hem. Hugs ♥

Bjuder på en bild sen igår eftersom min mobilbildsöverföring inte fungerade ;s
Älskar er tjejer! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback