M-11.01


Idag var jag dukitg och blev upp vid 9, käkade en macka sen gick jag in i duschen och tog en lagomt lång dusch. riktigt skönt var det! Har inte hunnit gjort så mycket mer än att titta på tv medans mamma satt vid datan och sen var hon så snäll så jag fick sitta här. Idag vet jag inte vad jag ska göra mer än att antagligen ta en promenad lite senare. Och nu har föresten kicki, kent & danne kommit hit som ska vara här hela dagen/kvällen, men dom åker hem i natt någon gång. Imorgon blir det att packa ur stugan och sen städa innan vi checkar ur och åker vidare hem. Sen får vi se om jag och emma går ut på byn och busar eller vad vi hittar på. Sen blir det väl att gå och lägga sig tidigt så man orkar upp till skolan på måndag! Hör av mig senare, hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback