M-12.35


Kvällen igår var verkligen superbra, fasen va roligt jag hade! Träffade en massa underbart folk som vi spenderade kvällen med. Att bara få glida runt och ha roligt med rätt personer kan verkligen göra ens kväll! Lite småroligt att man även fick ett litet "ragg", haha.. Ja, sånt kan hända & de är väl alltid kul ;)
Nog pratat om de, kom väl hem runt tio över ett inatt. Vart att borsta gaddarna och sen krupa ner i sängen och smsa sig trött. Så idag vakande jag vid elva, satte mig här en stund och ska väl snart gå och äta lunch. Hoppas att de händer ngt idag så jag inte behöver sitta här hemma hela dagen och tröka! Men de visar väl sig, hör i alla fall av mig lite senare, hugs ♥


visst ser mitt pringleschips lite ut som fred flinta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback