M-15.06


Sitter här nyduschad och fräsch! Mår mycket bättre än häromdagen, men bloggningen kommer ändå vara ganska usel tills på fredag ungefär. Snart ska väl i alla fall jag & johanna åka iväg och hitta på något skoj, får se vad de blir (: Få se om jag hinner poängsätta alla filmer vi såg i söndags när jag var sjuk. Men nu måste jag skynda mig att göra mig klar så vi kan åka, ha de bäst och njut av den sista lilla tiden som är kvar av sommarlovet, för de gör jag! hugs ♥


Så här ser resten av min vecka ut,
Idag: umgås med syrran
Onsdag: umgås med syrran
Torsdag: Fyller år, så vet inte vad som händer ;)
Fredag: Städa mitt rum
Lördag: På kvällen kommer släkten och firar mig (:
Söndag: Ingen anning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback