M-16.38


Nu har min syster åkt hem, så nu hoppas vi på bättre bloggning!
Igår fyllde jag ju år, så blev firad och fick presenter och så. Kommer upp bilder på de sen. För på lördag ska mina morbröder komma och fira mig också så då får jag ännu mer paket så blir enklare om jag väntar tills efter det! :D
På söndag drar ju även jag och Saga upp till Orsa och kommer hem söndagen innan skolan! Känner mig sjukt taggad att bara få åka iväg, vet inte varför men orkar inte vara hemma, så de tror jag blir riktigt najs!
Dagen idag har jag ägnat åt att städa mitt rum, var ganska behövligt. Har nyss tagit en dusch så nu sitter jag här och väntar på Saga, Manlika & Anna som kommer hit om en stund! Hör väl av mig senare, hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback