M-20.17


Var ett tag sen jag hörde av mig sist. Har precis ätit lite god mat & ska alldeles strax fortsätta med vårat kortspelande. Saga åkte hem igår förmiddag, så nu blev jag själv här med gamlingarna :( Så saga stannade kvar i stugan medans vi åkte bort till björnparken som vi hade planerat. Gick där till halv 3 kanske, sen gick vi hem och åt lunch sen åkte vi ner och handla, jag gjorde mat och sen på kvällen blev jag klipptoch sen spelade vi kort och hade de allmänt mys. Idag har mormor och morfar, gunnel och gunnar varit här och fikat, sen har vi typ spelat kort bara ^^
Imorgon blir det tacopartay hela kvällen, så vi får väl se vad dagen har att erbjuda.
Föresten, shit vilken skolångest jag har. Bryter fan nästan ihop när jag tänker på hur nära skolan är & de underbara sommarlovet är slut'
Hugs ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback