M-20.33

Tjenare'
skolan var väl sådär lagomt kul om man säger så.. Emma földje med mig hem som hon också skrev, när hon hade åkt hem satte jag mig vid datorn med 6 naglar färdigmålade (gjorde frank manikyr). Sen åt jag och efter de fick Veronica måla resten eftersom de var på högerhanden så.. Sen har jag typ klantat till de tusen gånger så har setat och pillat med de flera gånger, hehe. Sen gick jag tillbaka till datan och har setat här sen dess. Nu ska jag gå och ta lite trocadero och fortsätta tänka.. Ha de bra hörs innan jag stänger av datan, hugs ♥
Kan slänga in en video när Veronica sjunger en av sina egna låtar sen ;)

såhär blev det! Ni får ursäkta minen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback