M-21.28




När emma hade åkt hem satte jag på datan en stund sen helt plötligt fick jag ett ryck där vid 6 så drog på mig springskorna och tog en springtur, sen när jag kom hem gjorde jag situps,rygglyft mm. Och nej jag och emma hade inte pratat ngt med varandra förns efter att båda hade vart ute och sprungit och de så de är lite läskigt att vi tänkte lika även där ;) Så har väl duschat för en timme sen kanske. Älskar känslan över hur fräsch man känner sig efteråt en skön dusch! Just nu funderar jag på att göra en ansiktsmask, tror det får bli det!
Idag har jag bara haft tre lektioner eftersom jag var till sjukhuset och tog massa sprutor. Blev 3 stycken den här gången och om en månad ska jag ta en till. Och för er som undrar varför jag tog sprutorna så är det för att jag ska åka utomland i oktober. Ska bli riktigt roligt! Så när jag kom till skolan hade jag bara en halv spanska lektion, sen musik och sist biologi. Så skolan idag var inte speciellt jobbig kan man säga ;)
Nu ska jag gå och göra en ansiktsmask innan jag somnar här framför datan för är sjukt trött! Men slänger in en bild när den är på. Ha de bra så hörs vi senare, hugs ♥



Bjuder på två sköna låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback