M-22.00

Hej igen!
Nu har jag precis kommit ut ur duschen, fyfan va skönt det var att fräscha upp sig lite! Som sagt så städade jag mitt rum innan jag duschade så nu är det ända som är kvar att bädda rent i min säng, gud vad skönt jag ska sova inatt! Ja, imorgon är det skola igen. Känner mig inte speciellt taggad om man säger så..
I alla fall, tänkte ta och berätta om min helg.
I fredas gick jag 2 timmar tidigare från skolan för att åka ner till Vimmerby. Jag tillsammmans med min pappa, syster & bror satt i en bil i cirka 5 ½ h .. Hahahha mkt roligt hade vi (y) Kom väl ner till Vimmerby och campingen klockan halv 9 tror jag, träffade mamma som gav oss nyckeln till stugan. Sen letade vi på den och packade in alla väskor och det. Mamma var på middag med jobbet medans vi fixade och trixade, de är bara en sak vi inte fattade. Vi var fem personer som skulle sova i en 4 bädds stuga och det fanns igen extra säng. Så jag och Sabbe gick till receptionen och skulle försöka fixa det men kom 5 min försent då dom stängt. Så jag fick lov att sova på fyra täcken på golvet, inte de skönaste kan jag lova men det gick. På kvällen spelade vi kort och hade de mysigt!
Dagen efter så gick vi och duscha & gjorde oss iordning sen gick vi och åt frukost. Tog bilen in till själva vimmerby, vi var på Astrid Lindgrens camping, och fixade nya skor till Krille sen tillbaka till Astrid Lindgrens Värld där vi spenderade resten utav dagen innan vi tog bilen hem. Vi kom hem runt 9 igår så var ganska trött för gick upp 8 så vart att sitta vid datan lite sen gick jag och la mig. Idag sov jag till tolv sen vid två åkte jag till min morbror som har fyllt år för att fira han. Så har väl vart där nästan hela dagen.
Men nu ska jag bädda min säng sen krypa ner där och lyssna på radion och sms, hör av mig imon godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback