M-22.42

värdelös bloggning från min sida idag!
Vaknade kvart i tolv idag igen, gick upp och åt frulle sen följde jag med mamma ut i skogen för att plocka blåbär. Gick ju sådär kan man säga, höll på att svimma. hehe Tog mig i alla fall hem, satt vid datan en liten stund innan vi åkte till farfar, hann inte slänga in ngt inlägg innan vi åkte.
När vi kom till Ludvika så stannade vi & åt pizza. Sen vidare till farfar där vi stannade till halv 9 tror jag. Kom väl hem för ett tag sen vet inte riktigt när.. Internetet här hemma var så segt så jag inte kunde blogga direkt, urk!
Men nu ska jag nog träna lite, och sen titta på ngn film eller slå på ett glee avsnitt. Hör nog av mig innan jag ska sova, hugs ♥

köpenhamn 2011




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback