E -23.43

Det är du som får min värld att snurra,
det är du som gör min dag vid liv,
det är du som håller mitt huvud upp & inte ner till botten.

Det är dig jag älskar, dig jag vill leva med,
du är det bästa som finns,
det enda jag tänker på om varje sekund,minut,timme,dygn,dag som natt.
Det är alltid du som finns där om jag behöver prata med någon, om jag mår dåligt & bara vill bort. Du får mig att stanna varje gång.

Jag kan inte vara utan dig,
du är så underbar, helt jävla sjukt underbar.
Tur att jag blev den lyckliga som fick dig till min, för utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort.
Varje natt vill jag ha dig hos mig.
You have NO idea how fast my heart beats when I see you
I Love You Baby ♥



Kommentarer
Postat av: Linda

Ni är så otroligt söta gmn, om du menar han <3

2011-08-02 @ 10:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback