E -14.30



Duschen!
* Om man fryser så är det bara att hoppa in i duschen och man kan stå kvar där i flera timmar och bara njuta av varmvattnet.
* Bra att tvätta sig i haha... om det inte är sommar vem vill bada i sjön då? Inte jag iallafall.


Sommar & utomlandsresor!
* Sommar är nog bland det bästa jag vet. Sena kvällar med kompisar,sol & bad, bruna ben och bara leva livet. Allt är så mycket lättare på sommarn!
* Åka utomlands, att få åka iväg med sina närmaste och bara njuta! Komma bort från allt ett tag. Gud va skönt! Längtar så mycket tills vi åker iväg! :)


Kompisar!
* Utan kompisar så är man nästan ingenting.
* Det finns alltid någon där för en om man mår dåligt.
* Om man har tråkigt så kan man alltid hitta på något.
Själv så har jag världens bästa vänner, skulle kunna offra livet för dom. Och dom vet vilka dom är så tänker inte skriva namn nu.



Vinter!
* Visst det är fint med all snö. Men jag hatar verkligen kyla! Jag vill ha det 30+ och ligga ute och steka. Inte frysa ihjäl bara man går utanför dörren, typ.
Nej vinter är en riktig diss enligt mig. Även fast man kan göra mycket roligt.


Insekter!
* Det är nog det äckligaste jag vet.
Om jag ser en spindel flyger jag till och skriker? haha.. igentligen vad kan dom göra mig? Men jag har sån jädra fobi så jag ropar på hjälp och tror den ska döda mig typ.
Och flugor är irriterande och äckliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback