E -11.54


Ser ut att bli en fin julafton idag! Sol och inte ett moln på himmlen ! :)
Somnade direkt igår vilket va jätte skönt. Sov till 9.15, gick ner och åt frukost med familjen,kollade julstrumpan och där i låg det pengar.
Sen öppnade vi paket och jag fick jeansen jag skrev om igår och 2tröjor! Skit snygga. USA märke på dom med, lovelovelove haha.
Sen åt vi godis och spelade ett spel pappa fick i julklapp :)

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och käka ännu mer godis tänkte jag och sen ta en dusch innan vi åker till min mormor! Runt 3 ungefär och ska se på kalle anka och äta massa mat! Vet inte riktigt när vi kommer hem men det visar väl sig. Skriver då iallafall :)
Ni får ha en riktigt bra julafton kära läsare ♥

Ska fixa ett tidinställt inlägg på outfiten från igår för tänkte ha det idag med.

Min fot ville hälsa lite....
Kände för att vara lite oseriös idag! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback