E -16.55

Sitter här med en toast och en kopp varmchoklad. Fryser som inihelvete ursäkta men det är verkligen så.. först satt man i skolan och frös hela dagen så man spänt sig.

Iallafall så ska jag snart lägga mig i soffan och kolla på någon film. Sen ska jag gå och ta en varm dusch. Efter det blir de väl att antingen lägga sig i soffan igen eller sitta vid datorn.
Men jag längtar sååå mycket till jag ska få krypa ner i sängen, den va så grymt skön i morse alltså. Men innan jag lägger mig ska jag försöka skriva lite på min novell som ska lämnas in på fredag.
Föresten så blev jag godkänd på NOprovet och spanskaprovet jag hade förra veckan. På NOn fick jag E och på spanskan 29/50 :)
Nej nu ska jag slänga mig i soffan, hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback