E -17.06


Kom hem för en timme sen ungefär och sen dess har jag hunnit kollat fb,ätit tacopaj och kollat på film. Nu sitter jag och dunkar massa pepplåtar och dricker cola.

Skolan var väl sådär idag, rätt bra ändå faktiskt. No
första lektionen och ingen jobbade typ och vi fick reda på betygen, jag är godkänd! As glad, sen svenska (hade novellfest så åt saltapinnar,popcorn och drack cider), efter det SO och då kollade vi på Ps. I love you, lunch,engelska (kollade på filmklipp på youtube som musses jul osv),NO kollade på film och jag somnade och sov nästan halva lektionen,bild är godkänd i bild också för fick veta betyget, weeiiii.

Nu ska jag kolla runt sen kanske mysa ner mig i soffan om det går något bra på tv. Ska försöka tvinga mamma att vi ska åka och köpa en b&j till mig också. Får se om jag lyckas. Hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback