E -17.23


Ja, jag är riktigt skoltrött.. trött som f*n över huvudtaget! Som Mickan kanske märkte idag, usch kände mig verkligen som en sutkärring men jag orkar ju knappt. Och sov nästan ingenting igår natt heller för kom i säng runt 12 och kunde inte somna förns halv 2 ungefär.. sen går jag ju upp 06.20.

Skolan va väl seg eftersom jag va så trött.. hade mentorskap, matte i 20min,lunch,åkte buss till stan,träffade Saga,Manlika,Panna,Malin osv. och kollade på när några läste tal och sjöng. Åkte buss hem,hade biologi och sen elevensval. 
Direkt efter skolan åkte jag hem ( hade tänkt att stanna i bjurs men nää, va för trött ) och åt mat,va lite barnvakt och nu sitter jag med en stor kopp varm choklad och myser.
Tänkte ta några dagens outfit bilder bara för de va så längesen sen byta om till något skönare och städa rummet, för det hann jag inte med igår.
Hörs senare :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback