E -17.27

Hej! Sitter och mumsar på en lussebulle och dricker lite te. Har så förbannat ont i huvet också, börjar nog bli sjuk igen.. men tur att det är helg imorgon! Ska bli så jäkla skönt!

Idag i skolan fick alla ett brev om att en 13årig kille hade blivit utsatt för våld och hot när han var påväg hem från skolan idag. En okänd man för honom försökte dra in killen i bilen men han kunde dra sig loss. Så dom skickade ut brev till alla skolor om att barn/ungdommar inte ska gå själva. Och det är polisutredning.

Efter skolan åkte jag och Mickan till gbo för att gå på konfa, men det va ingen så vi åkte hem och direkt jag kom hem åt jag en macka för va så hungrig!
Nu ska jag poppa musik,kolla bloggar,fb och sen ta en dusch tror jag. Är helt iskall.
Latero




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback