E -17.48

Hej!
Kom hem för 1h och 45 min ungefär och har ätit,kollat fb,smaskat i min choklad och fixat lite glitter osv tills imorgon eftersom det är lucia då.
Och efter att vi har varit i kyrkan så ska vi dra till bruket och sjunga och blir kvar hela dagen. Så måste lägga fram lite ljus sen också.
Ska vara i kyrkan klockan 07.00 imorgon, kommer ju aldrig orka gå upp.


Skoldagen idag har gått riktigt fort!
Drog till skolan tidigt och va med Erik och Emil för det mesta, va några andra med ibland också men aa... Sen kom Mickan och vi drog på lektion, mentorskap. Sen hade vi kör,lunch,so,biologi och engelska tror jag det va haha.

Föresten så ska det regna imorgon, hoppas verkligen inte det! Vill ju ha en vit jul! Så hoppas på att snön stannar till julafton sen kan det få bli 30+ och sol haha.
Men nu ska jag kolla lite bloggar,tända ljus inne och ute, kolla på julkalendern och sen duscha.
Laterrrr




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback