E -18.02

Hejsan! Först vill jag bara säga till Mickan: Gud vad fint du kommer få i ditt nya rum! Börjar bli lite avis här nu.. haha! Riktigt snyggt ser det ut att bli ♥

Skoldagen gick riktigt fort idag.
Försov mig till 07.15 men kom före bussarna till skolan haha, åkte med pappa. Så väntade på Becci och Mickan med Jeanette i ungefär 10min.
Sen hade vi engelska,kör,matte,lunch (litet julbord,glögg) sen syslöjd i 2timmar och jag trodde jag skulle få ett utbrott eller något haha.. gick inte som jag ville men sen kunde jag haha.
Sen väntade jag på bussen hem i 40min och när jag kom hem väntade jag på mamma sen bakade vi julgodis! As gott va det haha. Sen åt vi och kollade på tv.
Nu ska jag kolla bloggar,chatta på fb,lyssna på musik osv. Hör av mig sen!

Pepp väder? Bilderna är tagna påväg hem från skolan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback