E -18.46

Förlåt att jag inte bloggat något idag men har inte orkat.
Föresten så blev det bättre igår innan jag la mig för pratade med några stycken som också mådde dåligt så vi pratade hur vi mådde och så, hjälpte varandra liksom.


Har iallafall inte gjort så mycket idag.. vaknade runt halv 12,åt frukost,kollade på film,fotade,kollade facebook,fotade,kollade på tv,åt mat,kollade på tv,fotade,va barnvakt haha.. rolig dag ? Nää.. tänkte dra till bjurs en stund men orkade verkligen inte.
Nu ska jag väl sitta här ett tag, kanske städa mitt rum och fixa om jag orkar.. ser verkligen förjävligt ut men har ingen ork alls.. sen ta en dusch och försöka bli lite piggare.

Jag hör iallafall av mig senare, ni kan ju kolla min blogg om ni vill se bilderna från idag! Har laddat upp 3st inlägg med olika bilder. HÄR hittar ni min blogg eller i menyn under länkar.
PUSS
En av bilderna jag tagit kan jag visa bara för det inte ska bli ett inlägg utan bild:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback