E -19.17

Hejsan! 
Sitter här mätt och väldigt trött.

Efter en väldigt seg och grinig skoldag åkte jag hem till min moster och fikade lite, för hon fyller år idag. Sen åkte jag hem och la mig i soffan och kollade på en julfilm och somnade. Sov i ungefär 30min sen var det mat. Efter maten tog jag med kameran ut och fotade lite snabbt.
Så ni ska få alldeles nya bilder på det väder vi har ute, massa snö! :)

Jag skriver lite senare för nu ska jag kolla bloggar sen poppa popcorn,hälla upp julmust och slänga mig i soffan och kolla på idolfinalen! 
Vet faktiskt inte riktigt vem jag hejar på för båda Amanda och Robin är bra, på olika sätt.



Klicka HÄR om ni vill se fler bilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback