E -19.31


Sitter och dunkar lite musik just nu och ska nog snart gå och ta en dusch innan jag fryser ihjäl eller.. nästan då haha, usch va kallt det är.
Föresten är det massor med snö ute! Har nämligen snöat hela dagen och inte nog med det så ska det komma 3decimeter till på fredag haha. Blir nog förhoppningsvis en vit jul ändå :)

Iallafall så har skoldagen varit riktigt lugn och skön faktiskt, ganska seg ibland menmen.. först hade vi engelska och då såg vi på film, sen kör,matte,lunch,syslöjd i 2timmar.
Efter skolan åkte jag och Mickan in till stan och köpte energydryck och gick runt och kollade lite. Tog bussen hem till gbo runt 4 och drog direkt till fg och pratade med Kalle och Robin :)
Sen drog vi hem runt halv 6. Direkt när jag kom hem åt vi mat och sen myste jag ner mig i soffan framför julkalendern :)

Nu ska jag snart ta en dusch, kolla på bonde söker fru och sen kolla igenom min novell lite.
Så jag skriver senare.
Och hoppas ni orkade läsa allt haha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback