E -19.34

Hej! Blev inget stan idag pga en eller två anledningar.... blir nästa vecka på onsdag istället. Mys!
Idag slutade jag 13.55 för vi fick sluta tidigare på idrotten och jag hade inget elevensval men satt kvar i skolan med Becci,Jon,Erik och några fler tills taxin kom ( 15.10 ) Hade riktigt kul iallafall.

När jag kom hem möttes jag utav två av mina kusiner som kom springandes och ropade '' Emmaaaaa !!!!! '' när jag öppnade dörren haha så söta ♥ Lekte väl lite med dom sen började jag och mamma baka kanelbullar och sen åkte dom och när dom hade åkt kom min ena moster och min andra kusin,sötnos han också ♥ Vi åt mat,smakade på nybakta bullar sen tog vi bilen hem till min mormor en stund. Så kom precis därifrån.
Nu sitter jag och smaskar på en bulle,lyssnar på musik och laddar in lite bilder som jag tänkte visa er nu.

Fler bilder kommer upp på min egna blogg om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback