E -20.02

Hejsan! Är riktigt trött och kall..
Dagen har varit riktigt rolig och nervös, såklart haha. Va först i kyrkan och sjöng och det gick riktigt bra :) Vi fick beröm av olika lärare sa våran musiklärare. En hade gråtit också haha :)
Efter kyrkan åkte vi till bruket och sjöng nästan direkt vi kom dit. Vi sjöng ungefär 5gånger med små raster mellan och varje gång vi sjöng var det ju ungefär 5sånger, så snacka om att man är trött.
Vi fick dricka hur mycket läsk vi ville,äta lussebullar,pepparkakor,kakor,varm choklad och mat.


Vi va klara runt 3 och då tog vi bussen till skolan och väntade på taxin sen åkte jag hem och somnade direkt. Va så jäkla trött. Sov till 18.45 för då var det ju julkalendern haha. 
Sen gick jag ut och tände och fixade ljuslycktorna utan vantar så blev iskall om händerna. 
Sen gick jag in och åt och nu ska jag ta en varm dusch! Så jag skriver senare.
Lite av det vi drack haha:




Snyggaa.... trötta tjejer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback