E -20.07

Hejsan! Kom hem för ett tag sen, har varit riktigt roligt men kallt.
Efter skolan drog jag och Erik hem till han för han skulle äta och då satt jag vid datorn, sen satt han vid datorn och jag vid tvn. Sen tog vi 16.55 bussen till korset för vi orkade inte gå haha... träffade Emil,Hurtig,Johan N och Linus. Sen drog vi och träffade Julia.
Och hamnade på konsum hahaha... kul va de iallafall.
Hände massa mer men orkar inte skriva allt för mina händer är som is typ.

När jag kom hem åt jag och nu tänkte jag ta en varm dusch för att värma mig. Sen ska jag plugga till NOprovet imorgon.. ska plugga stenhårt, eller försöka slita mig från datorn.
Men jag skriver iallafall senare :)

Haha från igår när jag hade ansiktsmask på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback