E -20.10


Ja, jag va ut en stund på kvällen och gjorde 4snölycktor med pappa sen tog jag,han och kusin en liten skotertur! Fytusan va kul det va :) Älskar att åka fort och skoterlukt luktar gott också!
På vintrarna lever jag nästan på skotern.


Idag har jag bara tagit det lugnt framför tvn. Skulle igentligen åkt iväg till bjurs och kollat på film men mitt huvud gjorde så ont så jag kunde inte ens stå.
Så blev en hemmakväll.. får se vad jag ska göra efter jag ätit, eftersom huvudvärken har släppt. Kanske drar till bjurs om jag har skjuts och så senare.
Men jag berättar om det senare! Nu ska jag kolla bloggar,fortsätta käka popcorn,lyssna på musik och vänta på att maten ska bli klar.

Bilder på ljuslycktorna.. dock är dom tagna med min mobilkamera så dom är inte så bra:









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback