E -20.26

Hej och förlåt för att jag inte har hört av mig något idag. Men har haft fullt upp hela dagen!

Vaknade runt 11 och åt adventsfrukost med familjen, sen gick jag ut och fotade i det underbart fina vädret! Sen lekte jag lite med mina söta kusiner.
Och sen gick jag,mamma,kusinerna och min morbror upp till stallet där min moster va och då red jag ut på Hervar när min moster ledde och mamma gick brevid med Falki.
Sen när jag och mamma kom hem gjorde vi mat och efter maten drog vi och pappa till rusta och letade chokladkalender haha, har tjatat så mycket. Dock va dom slut så vi köpte en annan slags chokladask,deo,ansiktsmasker osv :)
När jag kom hem smsade Mickan och skrev att det va gudtjänst så åkte ner på det och kollade på luciatåg osv. När jag kom hem drack vi glögg och myste här hemma.

Nu har jag dragit på en ansiktsmask och ska gå och göra kroppspeeling,raka benen osv.
Så jag hör av mig senare! PUSS

Just nu:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback