E -20.35

Oj vilken bra dag det har varit!
Åkte ju till bjurs och åt julbord med några i släkten.. först massa mat, sen va det minst 15olika efterrätter och massa godis.. ojojoj måste gått upp 10kg eller något haha.
Efter julbordet så åkte jag till korset och väntade på Erik och Emil. Dom kom efter 10min ungefär och då drog vi till konsum och chillade med Julia. 
Va med hon ett tag sen stack hon och hämtade några kompisar så jag + Emil och Erik satt inne på konsum i en halv timme ungefär sen drog vi hem till Emil och kollade på film.
Kom nyss hem därifrån och har precis ätit lite mer godis.. bläää haaha håller på att spricka snart!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar på fbchatten med en från Grekland! Weiiii, saknar honom!
Så jävla bra dag och kväll det har varit alltså.. tyvärr har jag inte fotat något :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback